niedziela, 6 października 2013

The best cosmetics

Hei


Dzisiaj chciałam wam przedstawić moje ulubione kosmetyki jak sam tytuł wskazuje. Wcześniej nic takiego nie pisałam, no ale pierwszy raz musi być :)

W okresie dorastanie pojawiają się wypryski, które chcemy w jakiś sposób zakryć. Ja używam podkładu AA. Jest całkiem w porządku. Niestety nie zakrywa wszystkiego. Dlatego też postanowiłam wypróbować krem BB Under Twenty, niestety kupiłam odcień za jasny, ale to chyba lepiej ponieważ rozświetla. Nie używam, żadnego pudru, ale chyba zacznę, ale za każdym razem gdy chce kupić, nie ma mojego odcienia. Żeby podkreślić moje policzki używam różu, nie zawsze, ale czasem tak. Niestety nie wiem, z jakiej jest firmy ponieważ nazwa się "zamazała". Czasem też używam bronzera, niestety również nie wiem z jakiej jest firmy i przede wszystkim nie jest mój tylko mojej mamy, a ja czasem pożyczam. 
Ja od tuszu wymagam. Musi wydłużać rzęsy oraz pogrubiać i żeby nie było grudek. Ja używam tuszu z YVES ROCHER-Sexy Pulp. Jest na prawdę bardzo dobry i myślę, że zostanie u mnie jeszcze przez długi czas. Mój były ulubiony tusz (niestety już się skończył) jest z firmy Bell-MAXXI LASH VOLUME MASCARA. Mogę go polecić :) 
Usta maluje błyszczykiem z firmy PAESE MILEKY LIPS jest to jedyny błyszczyk, który wykorzystałam do końca i na prawdę jest świetny. 
Do szkoły, używam tylko tuszu do rzęs, o którym wspomniałam wyżej, podkładu i ewentualnie usta pomaluje błyszczykiem. 
Tak zwykle maluje się do szkoły.



To tyle na temat kosmetyków, mam nadzieje, że wam się podoba :) Za wszystkie błędy przepraszam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy