piątek, 4 października 2013

How to dress for school

Hei


No to dzisiaj coś innego i na temat szkoły. Jak się do niej ubrać. Spokojnie, ja do szkoły nie ubieram się "fajnie" ponieważ dla mnie nie ma to sensu, a zwłaszcza w nowej szkole. Niech ludzie polubią Cię za to kim jesteś "w środku" a nie to co masz na sobie. Poczekaj jak poznasz tą grupkę ludzi, dla których będziesz na prawdę ważna i wtedy zacznij coś ze sobą robić. Mi nie zależy na wyglądzie w szkole ponieważ chodzę do niej aby zdobyć jakąś wiedzę, a nie wychodzić "odwalona" jak na pokaz mody. To nie o to chodzi.


Strój do szkoły ma być dla WAS ładny a zarazem wygodny żeby w tej szkole wytrzymać te parę godzin bez problemów. Przedstawię wam kilka propozycji. Oczywiście będą one w stylu dziewczyn Little Mix :) Nie będą one bardzo wyzywające. Oczywiście pokaże wam też gdzie możecie kupić te ubrania :)
Kurtka: Parka, nie znajdę takiej samej, ale tu macie podobną w H&M za 279 zł. No tak nie należy ona do najtańszych, ale Parka niestety tyle kosztuje. W którymś poście, nie dawno, pokazywałam jaką Parkę ja sobie kupiłam. No nie jest ona najładniejsza, ale jest w niej cieplutko :) KILK 

Spodnie: Spodnie się trochę różnią od tych na obrazku (na Jade). Mi się podoba bardziej wersja z rurkami, które możecie kupić w H&M. Niestety nie mogę ich znaleźć. Ale mi bardzo podobają te KLIK

Sweter: Nie znalazłam takie samego swetra, ale baardzo podoba mi się ten i myślę, że pasuje do reszty KLIK 

Buty: Timberlandy, oczywiście nie każe wam kupować teraz butów za 399zł. Chociaż baaaardzo mi się one podobają, nie mogę ich mieć :/ Jeśli ktoś jednak chce mieć Timberlandy to tu macie link KLIK

Okulary: No nie będę podawać linku, bo możecie kupić je w H&M jak ja :) 


To by było tyle na teraz.
Mam nadzieje, że się podoba i za wszystkie błędy przepraszam :) I tylko jedno wstawiłam, bo na razie nie mogę więcej. 
Paaaa.

4 komentarze:

  1. Buty są super ! Marzę o takich *o* Najbliższy sklep z Nimi mam 30 minut drogi od domu.
    Kiedy ten nowy wygląd będzie ? :)

    http://me-my-dreams-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i mi też się bardzo podobają :) Wiesz co nie wiem dokładnie, ale postaram się jak najszybciej :)

      Usuń
  2. Zaje**sta stylówa ;)

    @Hazza_OMFG

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy