wtorek, 15 października 2013

Nothing

Hey


Jak tam u was? I znowu to samo, męczarnia w szkole, no ale trzeba. Ostatnio u mnie nie ciekawie w sumie źle. Dlatego też nie piszę nic na blogu. Teraz chciałam tylko coś napisać :)
Ostatnio zapisałam się na zajęcia Caritas w mojej szkole i powiem wam zapowiada się ciekawie. Oczywiście pozytywnie :)

Nie dawno byłam na pokazie świateł w Łodzi (bo tu mieszkam :P) na Placu Wolności. Było na prawdę niesamowite to co zobaczyłam. Szczerze, zdjęcia tego nie pokażą, trzeba to zobaczyć na żywo, na prawdę warto. Light Move Festival jest co roku. Nie pamiętam ile już lat, ale chyba 2, nie chce was skłamać :)
KLIK <----- Tu możecie zobaczyć parę zdjęć, które zostały wykonane tego dnia :) 

Ja nie robiłam ponieważ nie mam dobrego aparatu (aczkolwiek nie robi on najgorszych zdjęć). 

Wiem, że mówiłam o mojej diecie, która się powiodła (jak cała reszta innych) ale się nie poddam i będę walczyła o wymarzoną figurę. Zaczynam "Aerobiczna 6 weidera" Tak wiem pewnie powiecie, że nie dam rady, ale ja chce spróbować i mam wyznaczony cel i chce do niego dążyć :) No, jestem ciekawa czy wytrwam 41 dni. Tak ćwiczy się 42 ale dzisiaj już ćwiczyłam i powiem wam, że nie jest łatwo, ale trzeba próbować :) A wszystko zależy tylko i wyłącznie ode mnie. 
To na tyle takie małe info co u mnie :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy