czwartek, 24 października 2013

Hey skarby, przez te dwa tygodnie nie zdarzyło się nic wyjątkowego o czym mogłabym napisać. Chociaż ostatnio byłam zadowolona z mojej grupy na zajęciach teatralnych. Było na nas w sumie cztery osoby no i wpadłam na pomysł żeby zagrać scenkę, pt. "Eden" (nie będę się rozpisywać o czym była). Moim zdaniem odegrali ją świetnie :) Ja też grałam...byłam drzewem. W sumie to idealna rola na razie :P

Ostatnio nie piszę często ponieważ mam dużo nauki :/ Tak w weekandy też.
Nie wiem o czym mam wam napisać, nie wiem co chcecie zobaczyć na moim blogu. Podajcie mi jakieś pomysły a ja je zrealizuje :)

1 komentarz:

  1. Też mam niestety dużo nauki :/
    No ale trzeba żyć dalej.
    Możesz zrobić jakąś notkę DYI, outfit (zdjęcia na których jesteś ty) albo jakiś TAG w internecie jest ich mnóstwo ! :3

    http://me-my-dreams-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy