sobota, 28 września 2013

Shopping

Hei

Dzisiaj byłam na małych zakupach :) Wstawię zdjęcia ze strony oficjalnej C&A (bo tam robiłam zakupy) ponieważ nie mam dobre aparatu na razie.

Pierwszą rzeczą jaką kupiłam to kurtka. Co prawda zimowa, ale lada chwila będzie zima. A na razie mam kurtkę, albo chodzę w swetrach :)
Tę kurtkę kupiłam za 219.00 zł w C&A jak już wspomniałam. Kolekcja: CLOCKHOUSE. 

Kolejna rzecz to koszulka z rękawkami 3/4. Materiał jest delikatny i ma piękne zdobienia u góry. Na zdjęciu jest czarna, ja mam w kolorze białym.  Kupiłam ją w C&A z kolekcji CLOCKHOUSE za 34.90 zł. 
Następnie kupiłam zalotkę w PEPCO za 4.99. 
 
Nic takiego jeszcze nie kupowałam, ale jestem zadowolona :) 

Co o tym sądzicie? :)
Przypominam, że zdjęcia nie są moje. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy