sobota, 28 września 2013

Online Shopping

Hey


Poproszone mnie o artykuł o zakupach on-line. Nie ma sprawy :) Ja nie za często kupuje online. Jeśli już coś dodatki. Ale kupiłam legginsy i bluzę przez internet. Byłam bardzo niezadowolona z bluzy ponieważ czekałam na nią dwa miesiące. To jest jeden minus. Ale nie zawsze tak musi być :)
Właśnie przed chwilką zobaczyłam reklamę o nowej stronie internetowej Mustache.pl niestety nie działa mi teraz, ale może u was :)
Ja polecam kupowanie online na stronach sklepów markowych. Jak, np. C&A, Bershka itd. Bardziej ufam takim stronom. Ale, np. na Allegro. Czemu nie? Dużo, rzeczy zamawiałam na allegro nie tylko ubrania :) Ale za niedługo mogę zrobić wam spis stron internetowych. Zaufanych :)
Więc to tak na razie. Uznajmy, że to pierwsza część :)
Paaa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy